Tema: Sammen kan vi styrke tilbud til mennesker med rehabiliteringsbehov

Vil du blive klogere på - og være med til at sætte dit fingeraftryk på indsatser til mennesker med rehabiliteringsbehov? Så grib muligheden, når Human First arrangerer en temadag den 10. oktober 2022.

Oplysninger om arrangementet

Mandag 10. oktober 2022,  kl. 09:00 - 15:30

Via University College, Campus Silkeborg

Human First

Temadagen er tværfaglig og henvender sig til professionelle, der forsker i og/eller arbejder med rehabilitering i kommuner, Region Midtjylland, VIA University College og/eller ved Aarhus Universitet.

Formålet med temadagen er at præsentere arbejdet i Human First og diskutere fremtidige indsatser målrettet mennesker med rehabiliteringsbehov.

Dagen indledes med et oplæg af professor Lars Uggerhøj fra Aalborg Universitet. Lars har arbejdet med praksisnær forskning i kommuner og region og kommer med et bud på, hvordan vi i fællesskab kan styrke tværsektorielle forløb og samarbejdet gennem forskning.

Du kan læse mere om temadagen og tilmelde dig på https://lnkd.in/eQmtPY6v

Det er gratis at deltage.